pondelok 20. januára 2014

Tak a som tu už aj ja :)

Vitajte v mojom blogu. Pohodlne sa usaďte, položte vedľa seba balíček niečoho nízkokalorického, ako napríklad čipsov alebo pukancov, a pustite sa do čítania mojich príspevkov. Na úvod, ako slušnosť káže, by som sa rada predstavila. Volám sa Agáta. Nezvyčajné meno, ja viem, často sa s týmto názorom stretávam. No ja som vždy rada vytŕčala z radu :) Žijem v dedine, kde každý pozná každého, a ako to už v správnych číro slovenských dedinách býva, keď mama zbije svojho syna na jednom konci dediny, na druhom konci ho už naháňala so sekerou po dvore. Kto nezažije, nepochopí. Bývam so svojou rodinou v domčeku v dosť rušnej časti dediny.Mám dvoch súrodencov, ktorých avšak skôr zaraďujem do sekcie DOMÁCE ZVIERATÁ. Ale inak spolu veľmi dobre vychádzame. Obaja rodičia sú prácou zaujatí a plnohodnotne zamestnaní. Tak toľko na úvod, pustite sa do komentovania, zdieľania a ohovárania :D Veľa šťastia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára