nedeľa 16. marca 2014

Teddy (Bear)

Teddy (Bear)

 Tak som absolvovala ďalšie čítanie veľmi zaujímavej poviedky od pána Salingera. Spočiatku som bola prekvapená že má celkom jednoduchý dej, samozrejme len prvých pár strán. Už po chvíli sa prejavil autor v celej svojej kráse :) Príbeh o chlap(c)ovi, o ktorom som sa okrem vzhľadu toho veľmi veľa nedozvedela. Vzhľadom nevýrazný, miestami možno až zanedbaný. Avšak rozumom ďaleko, ďaleko možno aj pred poprednými filozofmi. Miestami mi jeho rozprávanie prišlo až príliš zložité, psychologické až filozofické. Občas to podľa mňa zaváňalo až veštectvom. Žiadna významnejšia zápletka, či konflikt. No aj tak som po prvom prečítaní ostala sedieť s otvorenými ústami a neveriackym pohľadom. Tento autor ma samozrejme nesklamal a záver nechal otvorený. Veľmi by som sa chcela dozvedieť viac. Čo symbolizoval výkrik, komu patril, čo sa stalo s Teddym a ostatnými? O tom môžem tak akurát premýšľať. Určite, tak ako aj predchádzajúcu poviedku, môžem toto dielo len vrelo odporúčať. A to hlavne náročnejším čitateľom :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára